Centrum pomoci
Vrácení a reklamace
Ostatní témata
Jak mám postupovat pří výměně zboží?
+ -Zakoupené zboží aktuálně nevyměňujeme. V případě, že chcete zboží vrátit, můžete tak učinit do 14 kalendářních dnů. Pro více informací jak postupovat, klikněte na Vrácení zboží
Jak mám postupovat při vrácení zboží?
+ -Zakoupený výrobek můžete vrátit do 14 dní od data převzetí zásilky se zakoupeným zbožím.
❗V současnosti akceptujeme pouze 14denní vrácení zboží ze zemí Evropské unie a USA
V případě zájmu o vrácení zboží nám zašlete zboží na adresu:
Be Lenka s.r.o.
Industry Park - PCHZ
P.O. Hviezdoslava 42
010 01 Žilina
Pro vrácení zboží, prosím, klikněte zde.
Do krabice se zbožím, prosím, přiložte:
- Fakturu (doklad o koupi) a
- PDF dokument s názvem Odstoupení od smlouvy, který se automaticky vytvoří zadáním údajů v procesu Vrácení zboží.
Na základě správnosti vložených údajů a dodržení lhůty 14 dní od data doručení zboží Vám budeme moci vrátit peníze ve lhůtě 14 kalendářních dní od data doručení zboží k nám.
Převzetí vráceného zboží Vám potvrdíme e-mailem a v případě, že bude vrácené zboží splňovat všechny požadavky, platba za objednávku Vám bude vrácená do 14 dní na Váš účet uvedený v PDF dokumentu s názvem Odstoupení od smlouvy.
Více informací k vrácení zboží naleznete v našich Obchodních podmínkách v bodě 6.6.
Kdo nese náklady na poštovné v rámci vrácení / reklamace zboží?
+ -Částka za poštovné v rámci vrácení nebo reklamace zboží jsou hrazeny ze strany Kupujícího, tak jak je uvedeno v našich Obchodních podmínkách. Pokud není uvedeno jinak.
Potřebujete reklamovat zboží, které jste u nás zakoupili?
+ -Pro rychlé a kvalitní vyřízení reklamace, prosím, klikněte na následující tenhle odkaz.
Prosíme, přiložte vytvořený PDF dokument s názvem Reklamační formulář k očištěnému reklamovanému zboží a společně s fakturou vše zašlete k nám na adresu:
Be Lenka s.r.o.
Industry Park - PCHZ
P.O. Hviezdoslava 42
010 01 Žilina
Slovensko
V případě, že Reklamační protokol nemáte možnost vytisknout, můžete i ručně napsat - číslo objednávky, číslo reklamace, jaký výrobek reklamujete, abychom mohli doručené zboží spárovat s Vaší objednávkou.
Na základě správnosti vložených údajů a dodržení podmínek reklamace bude Vaše reklamace registrovaná v naší společnosti.
V případě reklamace nám, prosím, zboží zasílejte vždy očištěné.
Všechny potřebné informace k reklamaci zboží naleznete také v našich Obchodních podmínkách v bodě 7. V případě jakýchkoliv nejasností ohledně reklamace nás, prosím, vždy nejdříve kontaktujte na náš e-mail reklamacie@belenka.com.
Upozornění:
Kupující je povinen předat prodávajícímu reklamované zboží, včetně všech jeho součástí, v hygienicky nezávadném stavu umožňujícím bezpečnou manipulaci se zbožím dalšími osobami. V opačném případě je prodávající oprávněn reklamaci zboží odmítnout.
Uplatnění reklamace se vztahuje výhradně na zboží zakoupené prostřednictvím našeho e-shopu. V případě zboží zakoupeného u našich obchodních partnerů, prosím, kontaktujte přímo daného prodejce, u kterého jste zboží zakoupili.