Centrum pomoci
Vrácení a reklamace

Jak mám postupovat pří výměně zboží?

+ -

Zakoupené zboží aktuálně nevyměňujeme. V případě, že chcete zboží vrátit, můžete tak učinit do 14 kalendářních dnů. Pro více informací jak postupovat, klikněte na Vrácení zboží

Jak mám postupovat při vrácení zboží?

+ -

Zakoupený výrobek můžete vrátit do 14 dní od data převzetí zásilky se zakoupeným zbožím.

❗V současnosti akceptujeme pouze 14denní vrácení zboží ze zemí Evropské unie a USA

V případě zájmu o vrácení zboží nám zašlete zboží na adresu:

Be Lenka s.r.o.
Industry Park - PCHZ
P.O. Hviezdoslava 42
010 01 Žilina

Pro vrácení zboží, prosím, klikněte zde.

Do krabice se zbožím, prosím, přiložte:

  1. Fakturu (doklad o koupi) a 
  2. PDF dokument s názvem Odstoupení od smlouvy, který se automaticky vytvoří zadáním údajů v procesu Vrácení zboží. 

Na základě správnosti vložených údajů a dodržení lhůty 14 dní od data doručení zboží Vám budeme moci vrátit peníze ve lhůtě 14 kalendářních dní od data doručení zboží k nám.

Převzetí vráceného zboží Vám potvrdíme e-mailem a v případě, že bude vrácené zboží splňovat všechny požadavky, platba za objednávku Vám bude vrácená do 14 dní na Váš účet uvedený v PDF dokumentu s názvem Odstoupení od smlouvy.

Více informací k vrácení zboží naleznete v našich Obchodních podmínkách v bodě 6.6.

Kdo nese náklady na poštovné v rámci vrácení / reklamace zboží?

+ -

Částka za poštovné v rámci vrácení nebo reklamace zboží jsou hrazeny ze strany Kupujícího, tak jak je uvedeno v našich Obchodních podmínkách. Pokud není uvedeno jinak.

Potřebujete reklamovat zboží, které jste u nás zakoupili?

+ -

Pro rychlé a kvalitní vyřízení reklamace, prosím, klikněte na následující tenhle odkaz.

Prosíme, přiložte vytvořený PDF dokument s názvem Reklamační formulář k očištěnému reklamovanému zboží a společně s fakturou vše zašlete k nám na adresu:

Be Lenka s.r.o.
Industry Park - PCHZ
P.O. Hviezdoslava 42
010 01 Žilina
Slovensko
V případě, že Reklamační protokol nemáte možnost vytisknout, můžete i ručně napsat - číslo objednávky, číslo reklamace, jaký výrobek reklamujete, abychom mohli doručené zboží spárovat s Vaší objednávkou.

Na základě správnosti vložených údajů a dodržení podmínek reklamace bude Vaše reklamace registrovaná v naší společnosti.

V případě reklamace nám, prosím, zboží zasílejte vždy očištěné.

Všechny potřebné informace k reklamaci zboží naleznete také v našich Obchodních podmínkách v bodě 7. V případě jakýchkoliv nejasností ohledně reklamace nás, prosím, vždy nejdříve kontaktujte na náš e-mail reklamacie@belenka.com.

Upozornění:

Kupující je povinen předat prodávajícímu reklamované zboží, včetně všech jeho součástí, v hygienicky nezávadném stavu umožňujícím bezpečnou manipulaci se zbožím dalšími osobami. V opačném případě je prodávající oprávněn reklamaci zboží odmítnout.

Uplatnění reklamace se vztahuje výhradně na zboží zakoupené prostřednictvím našeho e-shopu. V případě zboží zakoupeného u našich obchodních partnerů, prosím, kontaktujte přímo daného prodejce, u kterého jste zboží zakoupili.