Centrum pomoci
Doprava a platba

Kdy obdržím zboží, které jsem si objednal? Jaké jsou doby dodání zboží?

+ -

V případě, že zakoupené zboží bylo při zadávání vaší objednávky skladem, bude vám odesláno nejpozději následující pracovní den po obdržení vaší platby (v případě dobírky platí totéž).

V případě, že zboží nebylo skladem, odešleme vám ho v termínu, který byl uveden při daném typu výrobku přímo na našem e-shopu a který najdete i v Potvrzení vaší objednávky, které vám odešleme na váš email.

Doba dodání v rámci ČR:  2-3 pracovní dny

  • Kurýr DPD
  • Kurýr GLS
  • Zásilkovna Z-point
  • Zásilkovna (na adresu)
    • Upozornění: V případě přečerpání maximálního denního limitu kurýrů, bude Vaše zásilka doručena na nejbližší výdejní místo.

Poznámka:
Dodání je ovlivňováno aktuální situací v konkrétní zemi vzhledem k COVID-19 opatření.

Jak mohu sledovat svou zásilku?

+ -

Vyexpedování zboží vám vždy potvrdíme emailem, ve kterém najdete i sledovací číslo vaší zásilky, abyste byli informováni, kde se právě
nachází. Zásilku můžete sledovat po zadání vašeho sledovacího čísla:

https://www.dpd.com/tracking_sk/

https://www.zasilkovna.sk/

Do jakých zemí doručujete vaše výrobky?

+ -

Zboží doručujeme do celého světa. Pro objednávku do zahraničí použijte prosím náš e-shop www.belenka.com, pro doručení na Slovensko www.belenka.sk, pro doručení do německy mluvících zemí www.belenka.de.

Jak mohu zaplatit za objednané zboží?

+ -

Online platbou s kreditní bankovní kartou přes platební bránu GoPay (0 Kč)

Bankovým převodem (0 Kč)

Dobírkou (30 Kč)

Jak postupovat v případě problémů s platbou?

+ -

Pokud se vyskytl jakýkoliv problém se zaplacením vaší objednávky, kontaktujte nás prosím emailem na info@belenka.cz.

V případě, že vaše platba přes platební bránu neproběhla úspěšně, není nutné si zadávat objednávku znovu. Po kontaktování na náš e-mail vám znovu přepošleme platební údaje (i v případě online platby). Můžete si případně změnit způsob platby za vaši objednávku.