Centrum pomoci
Objednávka
Ostatní témata
Jak můžu hodnotit zakoupený produkt?
+ -Hodnocení produktů
Vaše hodnocení je pro nás cenné. Poskytuje nám informace, zda produkt splnil Vaše očekávání a zároveň pomůže dalším zákazníkům při rozhodování se a při výběru správného produktu.
Pokud jste už objednaný produkt obdrželi, své hodnocení na něj můžete napsat přímo na stránce produktu, nebo pomocí odkazu v emailu, který Vám zašleme po odeslání produktu.
Hodnocení produktů se řídí Obchodními podmínkami společnosti Be Lenka. Hodnocení jsou před zveřejněním ověřovány/moderovány a zveřejňovány postupně. / Interní pravidlo - 3 pracovní dny/
Jak hodnotit produkt?
- Počet hvězdiček vyjadřuje Vaši spokojenost s produktem
- Popište vlastnosti produktu, materiál, či složení
- Velikost produktu hodnoťte podle svých chodidel a postavy
- Stručně popište funkčnost produktu vzhledem k účelu jeho použití
- Uveďte hodnocení jen na základě vyzkoušeného produktu zakoupeného na našem E-shopu
Nezveřejněná jsou hodnocení
- Obsahující hodnocení produktu, které se nevztahuje na daný produkt
- Obsahující hodnocení dopravy, služeb a zákaznického servisu
- Obsahující osobní údaje a odkazy na třetí strany
- Obsahující protiprávní informace, nebo informace, které odporují dobrým mravům
- Hodnocení, jejichž obsah není dostatečně srozumitelný
Jak mohu změnit svou objednávku?
+ -V případě, že v objednávce požadujete uskutečnit jakoukoliv změnu ať už v kontaktních údajích adrese doručení, způsobu platby za objednávku nebo v typu / velikosti výrobku, kontaktujte nás prosím na náš e-mail info@belenka.cz.
Do předmětu mailu prosím uveďte "Změna objednávky číslo ...."
Tyto změny v objednávce se dají uskutečnit jen do momentu vyexpedování vaší objednávky, proto nás prosím kontaktujte co nejdříve.
Zadal jsem omylem stejnou objednávku dvakrát, jak mám postupovat?
+ -V případě duplicitně zadané objednávky, nás prosím kontaktujte s žádostí o storno jedné z objednávek na info@belenka.cz. Vaši objednávku následně zrušíme.
Jak mohu objednávku stornovat?
+ -V případě, že jste se z jakéhokoliv důvodu rozhodli vaši objednávku stornovat, napište nám váš požadavek co nejdříve na email info@belenka.cz.
Do předmětu zprávy prosím uveďte text "Storno objednávky číslo ..."
Stornování objednávky lze uskutečnit pouze do momentu vyexpedování vaší objednávky, proto nás kontaktujte co nejdříve.
Jak mohu zadat objednávku?
+ -Objednávku si můžete vytvořit přímo přes naše e-shopy :
- www.belenka.com (svět)
- www.belenka.fr (Francouzská republika)
- www.belenka.sk (Slovenská republika)
- www.belenka.cz (Česká republika)
- www.belenka.de (německy mluvíci země).
- www.belenka.pl
- www.belenka.it
- www.belenka.es
Při zadávání objednávky se můžete nebo nemusíte zaregistrovat. Registrací a odebíráním novinek z našeho newsletteru však získáte přístup k aktuálním novinkám a slevám jako první a můžete sledovat vaši objednávku přihlášením do vašeho účtu.
Po zadání objednávky vám vždy zašleme potvrzení objednávky na váš email.