Centrum pomoci
Objednávka

Jak můžu hodnotit zakoupený produkt?

+ -

Hodnocení produktů 

Vaše hodnocení je pro nás cenné. Poskytuje nám informace, zda produkt splnil Vaše očekávání a zároveň pomůže dalším zákazníkům při rozhodování se a při výběru správného produktu. 

Pokud jste už objednaný produkt obdrželi, své hodnocení na něj můžete napsat přímo na stránce produktu, nebo pomocí odkazu v emailu, který Vám zašleme po odeslání produktu. 

Hodnocení produktů se řídí Obchodními podmínkami společnosti Be Lenka. Hodnocení jsou před zveřejněním ověřovány/moderovány a zveřejňovány postupně. / Interní pravidlo - 3 pracovní dny/  

Jak hodnotit produkt? 

  • Počet hvězdiček vyjadřuje Vaši spokojenost s produktem 
  • Popište vlastnosti produktu, materiál, či složení 
  • Velikost produktu hodnoťte podle svých chodidel a postavy 
  • Stručně popište funkčnost produktu vzhledem k účelu jeho použití 
  • Uveďte hodnocení jen na základě vyzkoušeného produktu zakoupeného na našem E-shopu 

Nezveřejněná jsou hodnocení 

  • Obsahující hodnocení produktu, které se nevztahuje na daný produkt 
  • Obsahující hodnocení dopravy, služeb a  zákaznického servisu 
  • Obsahující osobní údaje a odkazy na třetí strany 
  • Obsahující protiprávní informace, nebo informace, které odporují dobrým mravům 
  • Hodnocení, jejichž obsah není dostatečně srozumitelný

Jak mohu změnit svou objednávku?

+ -

V případě, že v objednávce požadujete uskutečnit jakoukoliv změnu ať už v kontaktních údajích adrese doručení, způsobu platby za objednávku nebo v typu / velikosti výrobku, kontaktujte nás prosím na náš e-mail info@belenka.cz.

Do předmětu mailu prosím uveďte "Změna objednávky číslo ...."

Tyto změny v objednávce se dají uskutečnit jen do momentu vyexpedování vaší objednávky, proto nás prosím kontaktujte co nejdříve.

Zadal jsem omylem stejnou objednávku dvakrát, jak mám postupovat?

+ -

V případě duplicitně zadané objednávky, nás prosím kontaktujte s žádostí o storno jedné z objednávek na info@belenka.cz. Vaši objednávku následně zrušíme.

Jak mohu objednávku stornovat?

+ -

V případě, že jste se z jakéhokoliv důvodu rozhodli vaši objednávku stornovat, napište nám váš požadavek co nejdříve na email info@belenka.cz.

Do předmětu zprávy prosím uveďte text "Storno objednávky číslo ..."

Stornování objednávky lze uskutečnit pouze do momentu vyexpedování vaší objednávky, proto nás kontaktujte co nejdříve.

Jak mohu zadat objednávku?

+ -

Objednávku si můžete vytvořit přímo přes naše e-shopy :

Při zadávání objednávky se můžete nebo nemusíte zaregistrovat. Registrací a odebíráním novinek z našeho newsletteru však získáte přístup k aktuálním novinkám a slevám jako první a můžete sledovat vaši objednávku přihlášením do vašeho účtu.

Po zadání objednávky vám vždy zašleme potvrzení objednávky na váš email.