Informace o vrácení a výměně



Vrácení zboží

Pokud vám objednávka nevyhovuje, můžete ji vrátit do 14 dnů od jejího přijetí bez udání důvodu.

V současnosti přijímáme vrácení zboží ze zemí Evropské unie a USA. Ze zemí mimo EU, z ostrovů mimo EU a oblastí bez DPH vůči EU vrácení zboží neakceptujeme.

Výměna zboží

Pokud máte zájem o výměnu zboží, nejdříve zboží vraťte podle postupu níže a udělejte novou objednávku na naší webové stránce pro požadované zboží.

Proces vrácení zboží

  1. Zaregistrujte online vrácení zboží do 14 dnů od doručení objednávky. Automaticky se vytvoří formulář na Odstoupení od smlouvy.
  2. Odstoupení od smlouvy přiložte ke zboží v původním stavu, t. j. ve stavu, který nevykazuje známky opotřebování, nebo poškození.
  3. Balík nám zašlete na adresu:
    Be Lenka s.r.o.
    Industry Park - PCHZ
    P.O. Hviezdoslava 42
    010 01 Žilina, Slovensko
  4. Po přijetí balíku vás budeme informovat o zpracování vašeho odstoupení od smlouvy e-mailem. Za předpokladu, že jsou splněny všechny uvedené podmínky vrácení zboží, můžete očekávat vrácení peněz do 14 dnů ode dne přijetí balíku.

Informace k vrácení zboží

  • Poplatky za zpětnou přepravu hradí zákazník. Pokud není uvedeno jinak. Neposkytujeme zpětné přepravní štítky.
  • V případě potřeby kontaktních údajů pro odeslání vrácení využijte emailovou adresu info@belenka.sk a tel. číslo +421 905 223 066, které slouží jen pro účely přepravní společnosti pro doručení Vašeho vráceného zboží.
  • Vrácené zboží odeslané do Z-boxů a jiných poboček doručení, nebo na dobírku nejsou přebrány.
  • Pokud nemáte možnost vytisknout formulář Odstoupení od smlouvy, můžete ho napsat ručně, abychom mohli balík spárovat s vaší objednávkou a rychleji ho zpracovat.
  • Upozorňujeme, že za vrácení zboží je zodpovědný zákazník a v případě poškození, nebo ztráty musíte kontaktovat přímo dopravce. Doporučujeme vám nechat si potvrzení o odeslání zásilky, případně zásilku pojistit.
  • Uplatnění vrácení zboží se vztahuje výlučně na zboží zakoupené prostřednictvím našeho e-shopu. V případě zboží zakoupeného v našich prodejnách, nebo u našich obchodních partnerů kontaktujte přímo daného prodejce, u kterého jste realizovali nákup zboží.
  • Více informací k vrácení zboží najdete v našich Obchodních podmínkách.