Informace o vrácení a výměně

Vrácení zboží
Pokud vám objednávka nevyhovuje, můžete ji vrátit do 14 dnů od jejího přijetí bez udání důvodu.
V současnosti přijímáme vrácení zboží ze zemí Evropské unie a USA. Ze zemí mimo EU, z ostrovů mimo EU a oblastí bez DPH vůči EU vrácení zboží neakceptujeme.
Výměna zboží
Pokud máte zájem o výměnu zboží, nejdříve zboží vraťte podle postupu níže a udělejte novou objednávku na naší webové stránce pro požadované zboží.
Proces vrácení zboží
- Zaregistrujte online vrácení zboží do 14 dnů od doručení objednávky. Automaticky se vytvoří formulář na Odstoupení od smlouvy.
- Odstoupení od smlouvy přiložte ke zboží v původním stavu, t. j. ve stavu, který nevykazuje známky opotřebování, nebo poškození.
- Balík nám zašlete na adresu:
Be Lenka s.r.o.
Industry Park - PCHZ
P.O. Hviezdoslava 42
010 01 Žilina, Slovensko - Po přijetí balíku vás budeme informovat o zpracování vašeho odstoupení od smlouvy e-mailem. Za předpokladu, že jsou splněny všechny uvedené podmínky vrácení zboží, můžete očekávat vrácení peněz do 14 dnů ode dne přijetí balíku.
Informace k vrácení zboží
- Poplatky za zpětnou přepravu hradí zákazník. Pokud není uvedeno jinak. Neposkytujeme zpětné přepravní štítky.
- V případě potřeby kontaktních údajů pro odeslání vrácení využijte emailovou adresu info@belenka.sk a tel. číslo +421 905 223 066, které slouží jen pro účely přepravní společnosti pro doručení Vašeho vráceného zboží.
- Vrácené zboží odeslané do Z-boxů a jiných poboček doručení, nebo na dobírku nejsou přebrány.
- Pokud nemáte možnost vytisknout formulář Odstoupení od smlouvy, můžete ho napsat ručně, abychom mohli balík spárovat s vaší objednávkou a rychleji ho zpracovat.
- Upozorňujeme, že za vrácení zboží je zodpovědný zákazník a v případě poškození, nebo ztráty musíte kontaktovat přímo dopravce. Doporučujeme vám nechat si potvrzení o odeslání zásilky, případně zásilku pojistit.
- Uplatnění vrácení zboží se vztahuje výlučně na zboží zakoupené prostřednictvím našeho e-shopu. V případě zboží zakoupeného v našich prodejnách, nebo u našich obchodních partnerů kontaktujte přímo daného prodejce, u kterého jste realizovali nákup zboží.
- Více informací k vrácení zboží najdete v našich Obchodních podmínkách.